Metodologia

Per a fer aquest treball de forma correcta hem decidit distribuir-nos les feines i després ajuntar les diverses parts tots junts per crear aquesta crònica.
El primer pas és organitzar els equips. Per a fer-ho, vam elaborar una llista amb les persones de la classe. El nostres objectiu era aconseguir uns equips equitatius, i per això vam seleccionar les persones que tenen un rendiment esportiu més alt i les vam distribuir pels 4 grups.
 A continuació vam repartir les altres persones de la classe tenint en compte les seves habilitats esportives.
 El resultat va ser 2 equips de 5 persones, i 2 de 6 persones per al primer dia. Per al segon dia van ser 2 equips de 7 persones cadascun.
La Judith, que té experiència amb l’hoquei, va explicar les normes bàsiques.
 Desprès vam agafar el material necessari (petos, pals,...) i vam inciar els partits.
Durant les competicions, ens vam distribuir col·locant un àrbitre, un càmera i un anotador (que prenia apunts dels esdeveniments i tècniques) en cada partit.
L’objectiu era recollir el màxim d’informació possible per a poder redactar una bona memòria.
 El suport audiovisual obtingut ens ha ajudat molt per fer comentaris, i per fixar-nos més atentament en el desenvolupament del joc.
Per a fer aquest treball, finalment, hem recol·lectat tota la informació que teníem dels partits.
Hem fet una llista de d’apartats i de complements per al treball, i ens hem distribuït la feina equitativament.
 Hem creat una plataforma a Internet des d’ on ens hem comunicat i per on ens hem ensenyat el treball mutu, revisant la feina dels companys per a buscar sempre una millora.
Volíem crear un treball on es veiés reflectida la nostra feina a l’hora d’analitzar la tècnica al camp, però alhora que no fos massa pesat.
 Per això, hem optat per mostrar la informació de forma condensada, molt gràfica i visual, un exemple podria ser el tríptic o el vídeo que hem realitzat.

La nostra metodologia es fonamenta en un treball organitzat en equip, basat en la màxima dedicació i atenció possible.