Per a fer aquest treball de forma correcta hem decidit distribuir-nos les
feines i després ajuntar les diverses parts tots junts per crear aquesta
crònica.
El primer pas és organitzar els equips. Per a fer-ho,
vam elaborar una llista amb les persones de la classe. El nostres objectiu era
aconseguir uns equips equitatius, i per això vam seleccionar les persones que
tenen un rendiment esportiu més alt i les vam distribuir pels 4 grups.
A continuació vam repartir les altres persones
de la classe tenint en compte les seves habilitats esportives.
El resultat va ser 2 equips de 5 persones, i 2
de 6 persones per al primer dia. Per al segon dia van ser 2 equips de 7
persones cadascun.
La Judith, que té experiència amb
l’hoquei, va explicar les normes
bàsiques.
Desprès vam agafar el material necessari (petos, pals,...) i vam inciar els partits.
Durant les competicions, ens vam
distribuir col·locant un àrbitre, un
càmera i un anotador (que prenia apunts dels esdeveniments i tècniques) en cada partit.
L’objectiu era recollir el màxim
d’informació possible per a poder redactar una bona memòria.
El suport audiovisual obtingut ens ha ajudat
molt per fer comentaris, i per fixar-nos més atentament en el desenvolupament
del joc.
Per a fer aquest treball, finalment,
hem recol·lectat tota la informació que teníem dels partits.
Hem fet una llista de d’apartats i de complements per al treball, i ens hem
distribuït la feina equitativament.
Hem creat una plataforma a Internet des d’ on ens hem comunicat i per on ens hem
ensenyat el treball mutu, revisant la feina dels companys per a buscar sempre
una millora.
Volíem crear un treball on es veiés
reflectida la nostra feina a l’hora d’analitzar la tècnica al camp, però alhora
que no fos massa pesat.
Per això, hem optat per mostrar la informació de forma condensada,
molt gràfica i visual, un exemple podria ser el tríptic o el vídeo que
hem realitzat.